• Profilaxie Dentara

Profilaxie dentara - E mai simplu sa prevenim, decat sa tratam!

De aceea, cabinetul nostru incurajeaza profilaxia dentara, care reprezinta prevenirea afectiunilor dentare sau a complicatiilor acestora (in cazul in care ele deja exista).
    Profilaxia este cea mai ieftina metoda a tratamentului dentar si, ca detectare precoce a unei eventuale afectiuni este cheia pentru evitarea tratamentelor complicate si costisitoare.

Igienizarea inseamna realizarea unui detartaj + periaj profesional, finisarea obturaţiilor vechi, verificarea statusului parodontal şi identificarea unor eventuale afecțiuni parodontale sau odontale, fluorizări topice, sigilarea santurilor si fosetelor dintilor şi, extrem de important, instructajul personalizat pentru fiecare pacient în parte.
    Detartrajul consta in indepartarea depozitelor de tartru prin utilizarea unui aparat cu ultrasunete, de regula, si lustruirea suprafetelor curatate.Aceasta procedura reda dintilor aspectul estetic normal, creaza un mediu sanatos pentru dinti si parodontiu si faciliteaza controlul igienei orale.

• In caz de urgenta

Daca aveti nevoie de un medic stomatolog urgent in afara orelor de program, apelati numarul de telefon pentru urgente.

Citeste mai mult
  • Orar medici

Aici, la Sorident avem liste medicale individuale. Faceti clic pe citeste mai mult de mai jos pentru a vedea serviciile si calendarul actual pentru medicii nostri.

Citeste mai mult
  • Program de lucru